It was released on April 30, 1995. It is the tenth game to use the SCUMM
adventure game engine.
Το Full Throttle είναι ένα παιχνίδι περιπέτειας υπολογιστή που αναπτύχθηκε
και δημοσιεύθηκε από την LucasArts.
Σχεδιάστηκε από τον Tim Schafer, ο οποίος αργότερα σχεδιάσε το Grim Fandango,
Psychonauts και Brütal Legend. Το παιχνίδι έχει cast φωνής
Roy Conrad και Mark Hamill.
Είχε κυκλοφορήσει στις 30 Απριλίου, 1995
Είναι το δέκατο παιχνίδι που χρησιμοποίησε την SCUMM
adventure game engine.
Dark Seed is a psychological horror point-and-click adventure game developed
and published by Cyberdreams in 1992. It exhibits a normal world and a dark world counterpart, which is based on the artwork by H. R. Giger. It was one
of the first point-and-click adventure games to use high-resolution
(640 x 400 pixels) graphics, to Giger's demand. A sequel,
Dark Seed II, was released in 1995.
Το Dark Seed είναι ένα ψυχολογικό παιχνίδι θρίλερ point-and-click adventure παιχνίδι που αναπτύχθηκε και δημοσιεύθηκε από την Cyberdreams το 1992 Παρουσιάζει έναν κανονικό κόσμο και ένα σκοτεινό κόσμο αντίγραφό του, η οποία βασίζεται στο έργο του HR Giger. Ήταν ένα από τα πρώτα παιχνίδια point-and-click adventure να χρησιμοποιούν υψηλής ανάλυσης (640 x 400 pixels) γραφικών, με την απαίτηση του Giger.
Το Sequel, Dark Seed II, κυκλοφόρησε το 1995.
The Beast Within: A Gabriel Knight Mystery is an interactive movie
point-and-click adventure game released by Sierra On-Line in 1995.
Unlike the first Gabriel Knight game, released in 1993, The Beast Within was
produced entirely in full motion video. The technology was popular at the
time of the game's production with the recently introduced storage capabilities
of CD-ROMs, but was expensive to produce. The third Gabriel Knight
game used a rendered 3D engine.In 1996, Computer Gaming World
magazine named it their game of the year.
Το The Beast Within: A Gabriel Knight είναι μια διαδραστική ταινία
point-and-click adventure παιχνίδι που απελευθερώνεται από Sierra On-Line
το 1995 Σε αντίθεση με το πρώτο παιχνίδι Gabriel Knight, που κυκλοφόρησε το 1993,
The Beast Within παρήχθη εξ ολοκλήρου σε πλήρη κίνηση βίντεο. Η τεχνολογία
ήταν δημοφιλής κατά τη στιγμή της παραγωγής του παιχνιδιού με τα πρόσφατα
εισήγαγε δυνατότητες αποθήκευσης του σε CD-ROM, αλλά ήταν ακριβό
για την παραγωγή. Το τρίτο παιχνίδι Gabriel Knight χρησιμοποίεισαι μια
. Το 1996, το περιοδικό Computer Gaming World ονόμασε το παιχνίδι της χρονιάς.
Leisure Suit Larry is a series of adult-themed video games created by
Al Lowe and published by Sierra from 1987 to 2009, and by Codemasters onwards.
The main character is Larry Laffer, a balding, double entendre-speaking,
leisure suit-wearing "loser" in his 40s. The games follow him as he spends
much of his life attempting (usually unsuccessfully) to seduce attractive women.
Leisure Suit Larry είναι μια σειρά ενηλίκων παιχνιδιών, δημιουργήθηκε από τον Al Lowe και δημοσιεύθηκε από την Sierra 1987-2009, και από την Codemasters πιο μετά.
Ο κύριος χαρακτήρας είναι ο Larry Laffer, με φαλάκρα, διττή διάσταση-ομιλία,
χαβανέζικο κοστούμι-φορώντας "χαμένος" στα 40 του χρόνια - αποτυχημένος.
Στα παιχνίδια που ακολουθούν ξοδεύει ένα μεγάλο μέρος της ζωής του
προσπαθώντας (συνήθως ανεπιτυχώς) να αποπλανήσει ελκυστικές γυναίκες.
Phantasmagoria is an interactive movie psychological horror point-and-click adventure game created by Sierra On-Line for the PC, and later for the Sega Saturn in Japan. The game was released in 1995 and was followed by a sequel,
Phantasmagoria: A Puzzle of Flesh in 1996.
Made at the height of the "interactive movie" boom in the computer game industry,
Phantasmagoria is notable for being one of the first games
to use a live actor (Victoria Morsell)
as an on-screen avatar. The game was released on seven CDs to accommodate the massive
amount of video generated by this process, the creation of which was contracted by Sierra to
Kronos Digital Entertainment (who had previously worked on Sierra's King's Quest VI).
Large portions of data were repeated on each CD, to avoid in-game disc swapping.
Το Phantasmagoria είναι μια διαδραστική ταινία τρόμου ψυχολογική
point-and-click adventure παιχνίδι που δημιουργήθηκε από Sierra On-Line για το PC, και αργότερα για το Sega Saturn στην Ιαπωνία. Το παιχνίδι κυκλοφόρησε το 1995 και ακολουθήθηκε από ένα Sequel, Phantasmagoria: A Puzzle of Flesh το 1996.
Φτιαγμένο στο ύψος του «διαδραστική ταινία" ηταν έκρηξη στη βιομηχανία
ηλεκτρονικών παιχνιδιών, το Phantasmagoria είναι ξεχωριστό για την ύπαρξη
του, ένα από τα πρώτα παιχνίδια που χρησιμοποιήθηκε ζωντανή ηθοποιός
(Victoria Morsell) ως ένα είδωλο στην οθόνη. Το παιχνίδι κυκλοφόρησε
σε επτά CDs για να φιλοξενήσει το τεράστιο ποσό
των βίντεο που δημιουργήθηκαν από αυτή τη διαδικασία,
η δημιουργία των οποίων είχε προσληφθεί από Sierra στην
Kronos Digital Entertainment (η οποία είχε εργαστεί στο παρελθόν
για της Sierra το King's Quest VI). Μεγάλα τμήματα των δεδομένων
επαναλήφθηκαν για κάθε CD, για να αποφευχθεί στο παιχνίδι η εναλλαγή δίσκων.